Motto:

Motto:

"A bone to the dog is not charity. Charity is the bone shared with the dog, when you are just as hungry as the dog."
Jack London (1876-1916)

luni, 10 august 2015

Bipezii şi planurile lor

- Bipezii, mi-a spus aseară Romi, vecinul meu de balcon, o frumuseţe de motan alb, nu s-au prins (cred că ţi-ai dat şi tu seama că oamenii sunt uneori cam fraieri!) c-am învăţat să citesc. Mai ales când scrisul e caligrafic, mai ales când e vorba de cuvinte uzuale, uite, ca astea trei: "bilete avion Londra". Erau scrise pe-o hârtiuţă pusă de El sub nasul Ei, când Ea mă ţinea pe mine-n poală.
Şi nebuna a sărit în sus, şi-am căzut pe covor - dar am fost băiat finuţ, nu m-am agătat cu ghearele de fusta Ei. Şi chiar dacă o zgâriam cred că nu simţea, c-a-nceput să ţopăie ca apucată, a sărit de gâtul lui şi l-a pupat pe unde-a nimerit..., până şi pe vârful nasului! Şi pe urmă s-a apucat să-i spună ce bine-i pare c-o duce în sfârşit într-un concediu la soră-sa (la nesuferita aia de bipedă grasă).
Iar El, când a reuşit să se facă auzit, i-a povestit că încă n-a luat biletele, dar că oricum problema asta nu mai e problemă, fiindcă le comandă de pe net, a găsit un site unde dai un clic cu şoarecele englez, zis şi mouse, pe "cere ofertă", completezi un formular şi gata, bipezii ăia cu site-ul se ocupă de tot restul. Sunt bine organizaţi (ca o haită de pisici aristocrate - deşi noi ăştia, aristocraţii, ne adunăm în cluburi), oferă informaţii despre transport, au oferte de bilete de avion cu preţuri transparente, afli şi de unde poţi închiria o maşină, şi unde te poţi caza - că de bârloguri (sau le-o fi zicând vizuini?) pentru bipezi plimbăreţi se ocupă nişte parteneri de-ai lor.
- Miao, l-am lămurit eu, zice hoteluri, sau pensiuni. Dar "parteneri" ce-nseamnă? Cum adică parteneri?
- Cum o să fim noi cât lipsesc ei, fiindcă o să stau la tine. Iar tu o să stai la mine când vor pleca ai tăi, şi tot parteneri - la cronţonele, la culcuş şi la litieră - o să fim şi-atunci.

Cred c-o să-mi placă să fiu partener cu Romi - e un motan aristocrat, de haită familie bună.

Şi mă gîndesc că vor pleca şi ai mei, fiindcă, pare-se, capitolul "rezervări bilete de avion ieftine" şi-a găsit rezolvarea. Şi cred că le-ar surâde să vadă şi ei Londra.

Dar eu, din păcate, n-o s-o văd decât în poze. Noroc că am găsit unele (faine!) pe site-ul bipezilor bine organizaţi. Le puteţi admira împreună cu mine.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu