Motto:

Motto:

"A bone to the dog is not charity. Charity is the bone shared with the dog, when you are just as hungry as the dog."
Jack London (1876-1916)

luni, 29 septembrie 2014

Poze cu pisici

Dacă vă plac pisicile (şi cred că vă plac, că altminteri n-aţi fi intrat pe blogul ăsta), lăsaţi vă rog aici un link către poza pisicii dumneavoastră preferate - pe care o aveţi alături sau care reprezintă ceea ce v-aţi dori.

Ca să sparg gheaţa, mărturisesc că poza pisicii mele preferate este, evident, poza mea:


6 comentarii:

  1. Se vede treaba ca te plictisesti rau... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      Miao, Vero face probe pentru tabelul de la jocul cu duzina - îşi tot găseşte câte ceva de lucru ca să nu traducă.
      Ar trebui s-o ia cineva la rost!

      Ștergere
  2. Bine te-am gasit, motane Griska! Am vazut postarea ta pe facebook si mi-a placut. Eu am mai muuulte pisici;) si evident ca am tot felul de pozute cu ele.
    http://darryanna.blogspot.ro/2014/09/anim.html
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine-ai venit!
      Sunt tare simpatice pisicile tale! Încântat de cunoştinţă! :)

      Ștergere