Motto:

Motto:

"A bone to the dog is not charity. Charity is the bone shared with the dog, when you are just as hungry as the dog."
Jack London (1876-1916)

sâmbătă, 4 iulie 2015

Plan de viitor

Miao, bipezi buni, sunt profitor, recunosc; nu tăun, nu sug sânge, dar, dacă o idee a ricoşat până la mine, şi dacă mi-a mai şi plăcut, dacă, pusă sub lampă şi studiată cu ochi pe pisică, a rezistat la răsuciri morişcă, nu glumă! – pe toate părţile şi pe urmă mi-a alunecat prin minte ca unsă cu untdelemn, mintea asta a mea se consideră redută cucerită, se aţâţă şi tabără pe ideea cu pricina, fiindcă se simte datoare s-o adopte...

Iar de data asta ideea e... interviul în oglindă!


Dar nu vă lăsaţi înşelaţi de poză, n-o să mi-l iau eu mie! Eu, imaginea palidă de pe acest blog... adiţional, nu-mi voi cala pe o orizontală comună răspunsurile paralele cu ale imaginii mele mai vii de pe blogul meu iniţial şi principal.

Ar fi şi asta o experienţă interesantă, fireşte, dar, până una-alta, o să-l provoc la o asemenea... oglindire pe motanul Pandalie. Dar nu acum. O să v-anunţ când o s-avem amândoi timp şi chef.

Până atunci, căutaţi cuvintele îngroşate mai sus şi în alte roluri, toate cu link în tabelul lui Eddie.

NOTĂ: Motanul Pandalie a mai fost intervievat, aici.

2 comentarii: